Fortfarande sjuk...

Så, varit hos öron-näsa-hals läkaren. Min bihålor är fortfarande inflamerade, men dock bättre än i januari.Nu bara till hälften. Då var de helt inflamerade, jag mådde hyfsat bra i morse tills det svullnade upp igen!!! Detta är en pina. Hade det bara varit bihålorna så ok! Men luftvägarna med?? Gnäll, gnäll jag vet. Men just nu känns livet skit. Folk som bråkar som inte ska bråka, och sätter mig emellan. Jag måste tillslut välja. Det leder till det och jag vill inte och kan inte välja. Folk blir inblandade fast de säger motsatsen. Mitt psyke är ganska lågt efter lång tids sjukdom, denna konflikt gör inte saker bättre. Min familj splittras utan att jag kan göra något...Det enda jag önskar, är att jag ska må bättre och att de som bråkar ska inse att det handlar om fler än dem. Lev Gott

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits