Förkyld och No Poo

Jaha, råkade ju självklart på en dunderförkylning. Har legat i tre dagar med frossa, feber samt en jäkla slemhosta. Men börjar bli bättre från den, men mina stackars bihålor är fortfarande lika illa däran.
Nog om detta. För de som inte vet det är jag en trogen LCHF:are sedan fem månader och det har fått mitt matintresse att intensifieras. Jag mår väldigt bra av denna kost även om jag inte har rasat i vikt. Inte för jag är överviktig, snarare helt normal men vill gärna gå ner några kilon. Det sker så sakterliga. Nu har jag även upptäkt No Poo. Från start var det väl att man inte tvättar håret med schampon som är uttorkande för håret, utan använder andra allternativ. Jag ska börja med balsammetoden och testa därifrån. Men sedan en vecka har jag skött min hudvård samt kroppsvård med helt ekologiska produkter som olivolja, valnötsolja, socker osv. Det är en hel vetenskap bakom No Poo och det tar lite tid att läsa allt :D. Men såååå skön kroppen känns. Längtar tills jag börjar med hårvården, IMORGON. Lev Gott

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits