Slut rökat..

Jaha, idag är det 8, fattar ni ÅTTA, veckor sedan jag slutade röka. Innan dessa har jag varit storrökare i ca 23 år. Det var inget beslut jag tog att sluta röka utan det blev faktiskt bara av en tillfällighet. Jag var förkyld och skulle iväg på kurs till helgen och tänkte att om jag inte röker så går hostan över fortare*s* Det blev ingen kurs för jag var dålig till helgen också men rökningen låg nere och fortsatte så. Första veckan eller ialla fall första fem dagarna var hemska, barnen skällde på mig och jag skällde på dem och jag kände mig mycket risig. Nu däremot tänker jag inte så mycket på rökningen. Jag har testat någon cigg men det var inte gott alls. Nu fuskar jag med snus och nikotin preparat men så får det förbli ett litet tag till.

Så grattis på lilla mig.

// 


Kommentarer:
Postat av: GIssa:)

G R A T T I S I G E N !

Pusspuss

2005-06-13 @ 18:58:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits