Arbete och inga arbeten..

Ojoj, har visst inte skrivit på ett tag här, det ska jag genast ändra på!!=) Dagarna rullar på och idag är det äntligen lite sol igen. Var på kurs igår hela dan inför mitt sommarvikariat inom hemtjänsten, blir en kursdag i morgon med. Frågan i dagsläget är då detta...ska jag i höst fortsätta inom hemtjänsten eller omskola mig? Det känns lite snöpligt att i många år gått på högskolan, skaffat sig en akademisk utbildning och sedan behöva skola om sig igen då det verkligen inte finns några jobb i min stad för mig. Flytta då tycker säkert en del, men har man tre barn är det inte bara att flytta... Just nu står info på torsdag om snickarutbildning till hösten på schemat. Det kan ju bli skoj=)

//


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits